U kent dat vast wel zo begin juni/juli raakt iedereen in de vakantie modus, in gedachten of in real life verdwijnen collega’s naar verre oorden. Sommige doen dat net voor de schoolvakanties maar de meeste gaan er midden in.  Vaak betekent dit dat er ongeveer twee maanden lang gewerkt wordt met een halve bezetting terwijl het aantal projecten niet gehalveerd wordt.

 

Om toch een beetje effectief door die periode te komen helpt het als er inzichtelijk is welke impact er nog verwacht kan worden. Zorgeloos op vakantie lukt dus als u weet wie u wanneer nodig heeft waarvoor en wanneer u wie kunt missen. Met onze tools kunt u bepalen welke impact u kan verwachten zodat u weet wie u wanneer nodig heeft. Heeft uw project direct effect op de klant bijvoorbeeld omdat het gaat om een nieuw product of verbeterde dienstverlening probeer dan de Customer Journey Impact Analyse. Is uw project meer gericht op het verbeteren van de interne processen probeer dan de SCOPAFIJTH Impact Analyse. Aanvullend kunnen we u snel helpen met het startklaar maken van uw project door het uitvoeren van een Flexibele Business Analyse zodat u niet alleen inzicht krijgt in de impact maar ook waar de oplossing aan moet voldoen. U kunt dan dus lekker op vakantie!
Probeer het direct hieronder: